طریقه نصب لباسشویی اتوماتیک

نحوه نصب لباسشویی به این صورت می باشد که در اولین مرحله، ابتدا پیچ های نگهدارنده دیگ را باز نمایید سپس  این پیچ ها برای نگه داشتن درام طی حمل به کار می روند، این چهار پیچ از پشت دستگاه به درام بسته می شوند،  در صورتی که پیچ‌ها خارج نشوند لرزش درام به کابین منتقل شده که باعث لرزش شدید دستگاه و یا حتی راه‌رفتن دستگاه می گردد.این پیچ ها برای استفاده بعدی باید نگهداری گردد تا برای حمل و نقل احتمالی پیچ ها دوباره روی درام بسته شوند تا اینکه درام آسیب نبیند این پیچ‌ها مخصوص هر دستگاهی می‌باشد و پیچ‌های دستگاه دیگر به دستگاه دیگری نمی خورد.

 نحوه اتصال شیلنگ ورودی آب لباسشویی

بعد از بستن شیلنگ ورودی به شیر آب شیلنگ تخلیه را به تخلیه سیفون متصل می نماییم باید به خاطر داشته باشیم که ارتفاع شیلنگ تخلیه کمتر از ۴۰ سانتی متر و بیشتر از ۱۰۰ سانتیمتر نباشد در ضمن بهتر است که ارتفاع بین ۶۰ سانتیمتر تا ۴۰ سانتی متر باشد.

لازم به توضیح می باشد تنظیم پایه و تراز کردن ماشین پس از اتصال انشعابات ضروری می باشد.

 

روش تراز کردن دستگاه ماشین لباسشویی

۱. دستگاه باید در تمام جهات تراز باشد.

۲. اگر دستگاه تراز نیست از آچار برای تراز کردن استفاده کنید.

۳. برای بررسی تراز بودن دستگاه ۲ تا ۳ کیلوگرم لباس در دستگاه ریخته شود و دکمه rinse and spin را فشار دهید وقتی دستگاه به مرحله spin رسید ، اگر دستگاه لرزش داشت پایه‌ها را تنظیم کنید.

۴. بعد از انجام تراز قفل را در وضعیت بسته قرار دهید. نکته : اگر جسم خارجی زیر پایه باشد از تراز مناسب دستگاه جلوگیری میکند و باعث لرزش و صدا می شود، اشیا خارجی باید از زیر پایه ها خارج شوند.

روش تست تراز بودن

اگر دستگاه به طور مناسب تراز نباشد باعث ایجاد لرزش خواهد شد، دستگاه چهار پیچ تراز دارد که در کف دستگاه قرار دارد برای انجام این کار از تراز استفاده می گردد و در صورتی که تراز در دسترس نبود به صورت مورب چک می گردد به این صورت که دو دست را به گوشه های مخالف سمت جلو و گوشه سمت عقب گرفته و دستگاه را تکان می دهیم. در این حالت نباید دستگاه تکانی بخورد اگر تکان میخورد با تنظیم پایه ها و تکرار این روش تکان دادن گوشه ها به نقطه ی ثابت میرسیم که در این حالت دستگاه تراز گردیده است .

جهت خواندن مقاله قطعات ماشین لباسشویی اینجا را کلیک نمایید.

 طریقه نصب شلنگ تخلیه لباسشویی

زمانی که میخواهیدشیلنگ تخلیه را نصب نمایید باید آن را توسط یک رشته زنجیر محکم نمایید. این کار باعث  محافظت کف زمین از نشت آب می شود، برای اینکه آب داخل ماشین لباسشویی تخلیه شود  و یا کند تخلیه  نشود باید محلی که شلنگ تخلیه ماشین لباسشویی را می خواهید نصب کنید ارتفاع آن نباید بیش از ۱۰۰ سانتی متر از سطح زمین باشد.

نصب شیر ورودی آب ماشین لباسشویی

در پشت ماشین لباسشویی شیر آب دارای دو خروجی می باشد که توسط دو شلنگ آب گرم و سرد بهم متصل شده اند. برای باز و بسته شدن جریان آب گرم و سرد هر خروجی توسط یک سیم‌پیچ استوانه‌ای مغناطیسی کنترل می‌شود نیروی برق بسته به تنظیمات دمای شستشو و سیگنال های سوئیچ سطح آب ارسال می گردد. خرابی شیر ورودی سبب می شود که دستگاه درست عمل نکند، و یا در دمای مناسب شستشو نکند. در نتیجه بهتر است نصب ماشین لباسشویی خود را به افراد خبره بسپارید.

 

نصب لباسشویی پاکشوما

ابرکاوان به عنوان نمایندگی نصب ماشین لباسشویی پاکشوما، در تمام نقاط تهران آمادگی ارائه خدمات به  مشتریان گرامی را دارند. این مجموعه با به کارگیری گروهی مجرب و متخصص جهت حفظ اعتماد و افزایش رضایت مشتریان گران قدر پاسخگوی نقطه نظرات شما خواهند بود.

نصب ماشین لباسشویی بوش

ابرکاوان یکی از بهترین تعمیرگاه تعمیر و نصب لباسشویی بوش در تهران می باشد که جهت حفظ و نگهداری ماشین لباسشویی بوش از خبره ترین تکنسین ها استفاده می نماید.  این مجموعه دارای گارانتی 12 ماهه تعمیرات و تعویض قطعات جهت سرویس ماشین لباسشویی بوش شما عزیزان می باشد.

جهت خواندن مقاله ارور های ماشین لباسشویی بوش  اینجا را کلیک نمایید.

نصب ماشین لباسشویی ال جی

در صورتی که ماشین لباسشویی برند LG خریداری کرداید جهت نصب دستگاه حتما با یک نمایندگی معتبر تماس بگیرید. زیرا نصب صحیح و درست دستگاه در راندمان بهتر ماشین لباسشویی بسیار کمک می نماید. مرکز تعمیر و نصب ماشین لباسشویی ابرکاوان گزینه مناسبی برای شما عزیزان خواهد بود.

نصب لباسشویی دوو

طریقه نصب صحیح ماشین لباسشویی دوو توسط تعمیرگاه ماشین لباسشویی ابرکاوان به این شیوه می باشد که ابتدا تکنسین های ما تمام شرایط محیطی که ماشین لباسشویی در آنجا نصب می شود را بررسی می کنند تا کمترین آسیب به دستگاه وارد شود. سپس دستگاه را نصب می نماید. جهت کسب اطلاع از نحوه نصب دستگاه با شماره تلفن های موجود در سایت تماس بگیرید.

 

نصب لباسشویی سامسونگ

توجه داشته باشید که بهترین راه برای نصب ماشین لباسشویی این است که از یک متخصص تقاضا نمایید تا دستگاه شما را نصب نمایید. مجموعه ابرکاوان یکی از بهترین نمایندگی های  نصب و تعمیرماشین لباسشویی در شهر تهران می باشد. این مجموعه کلیه خدمات ماشین لباسشویی سامسونگ را انجام می دهند.

 

نصب لباسشویی اسنوا

نکته قابل توجه در زمان نصب ماشین لباسشویی تراز کردن ماشین لباسشویی می باشد. زیرا اگر دستگاه به درستگی تراز نشود در هنگام کار ، دستگاه به شدت دچار لرزش می شود و تکان های شدیدی ایجاد می گردد که باعث می شود طول عمر دستگاه شما بسیار کم شود پس بهتر است نصب ماشین لباسشویی خود را به مجموعه ابرکاوان بسپارید.

نصب لباسشویی دوقلو

ماشین لباسشویی دو قلو  twin-washing-machine دارای دو مخزن یا محفظه می باشد. این لباسشویی ها بدون المنت یا هیتر هستند اگر المنت یا هیتر داشته باشند باعث آب شدن بدنه مخازن می گردد زیرا مخازن از جنس پلاستیک می باشند. جهت نصب ماشین لباسشویی دوقلو خود با ما تماس بگیرید.

نصب لباسشویی زیرووات

نصب غیر اصولی دستگاه باعث می شود ماشین لباسشویی دچار مشکلات جدی شود. همچنین به دلیل پیچیدگی ماشین لباسشویی ها بهتر است نصب آن ها توسط متخصص انجام شود

 

نصب لباسشویی کندی

نصب ماشین لباسشویی کندی خود را به مجموعه ابرکاوان بسپارید. این مرکز با دارا بودن متخصصین حرفه ای مراحل نصب را به صورت صحیح انجام داده و از بروزمشکلات احتمالی در آینده جلوگیری می کند.

 

جهت خواندن مقاله تعمیرات ماشین ظرف شویی اینجا را کلیک نمایید.

نصب لباسشویی آبسال

خدمات ابرکاوان جهت نصب ماشین لباسشویی آبسال عبارتند از:

 نصب و راه اندازی اولیه ماشین لباسشویی

خدمات سرویس و تعمیر دستگاه

خدمات تعویض و جایگزینی قطعه خراب

طریقه نصب ماشین لباسشویی حایر

ماشین لباسشویی هایر یک برند انگلیسی می باشد.  شما عزیزانی که به دنبال یک نمایندگی معتبر جهت نصب و تعمیر دستگاه خود می گردید ابرکاوان یکی از بهترین تعمیرگاه های مجاز در شهر تهران می باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.