عیب یابی ماشین لباسشویی اسنوا

عیب یابی ماشین لباسشویی اسنوا یک کار تخصصی است و نیاز به دانش فنی دارد.  ماشین لباسشویی یکی از ضروری ترین لوازم خانگی است و بیشتر اوقات از آن ها برای شست و شوی لباس ها از آن ها استفاده می کنیم. وقتی کاری در ماشین لباسشویی شما اشتباه پیش می رود و قطعه یا قطعاتی خراب می شوند، بهتر است با یک تعمیرکار حرفه ای جهت رفع عیب پیش آمده تماس بگیرید.

مجموعه ی ابرکاوان با بیش از 8 سال سابقه ی کار، انواع خدمات تعمیر و عیب یابی ماشین لباسشویی اسنوا را انجام می دهد. در صورتی که ماشین لباسشویی شما دچار مشکلی شود می توانید بررسی عیب ماشین لباسشویی اسنوا خود را به متخصصین و تکنسین های شرکت ما بسپارید.

 

خطاهای ماشین لباسشویی اسنوا

ممکن است ماشین لباسشویی به هر دلیلی خراب شود و به تعمیر نیاز داشته باشد. هر دستگاه با توجه به نوع برند و مدلی که دارد خطا های مختلفی را نشان می دهد که شناسایی هر خطا باعث می شود که زود تر مشکل دستگاه را متوجه شد.

برای تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا از یک تعمیرکار ماشین لباسشویی با سابقه و کاربلد کمک بگیرید. افرادی که در این زمینه دانش و تجربه ی کافی دارند می توانند به سرعت مشکلات دستگاه را تشخیص دهند و آن را به بهترین شکل حل نمایند. متخصصین این مجموعه تمامی دوره های حرفه ای جهت عیب یابس ماشین لباسشویی اسنوا را دیده اند و می توانند در کم ترین زمان، باکیفیت ترین خدمات را به شما ارائه کنند.

 

معایب ماشین لباسشویی اسنوا

  •  روشن نشدن ماشین لباسشویی
  •  عیب یابی ماشین لباسشویی اسنوا  به وسیله کدهای خطاها
  • باز یا بسته نشدن درب ماشین لباسشویی بوش با ایراد مواجه است.
  •  ماشین لباسشویی آب‌ گیری می‌کند اما در ادامه از فعالیت باز می‌ایستد.
  •  اصلا برنامه‌ای در ماشین لباسشویی آغاز نمی شود.
  • راه ‌های غیر فعال کردن قفل کودک
  •  غیر فعال شدن چرخش ماشین لباسشویی
  • تخلیه نشدن آب به وسیله ماشین لباسشویی
  • گرم نشدن آب ماشین لباسشویی
  •  خارج شدن آب از ماشین لباسشویی
  • روند آب گیری ماشین لباسشویی بوش با مشکل روبه‌رو است.

 

رفع عیب ماشین لباسشویی اسنوا

سرویس وسایلی مانند لباسشویی عملکرد آن را به شکل قابل توجهی بازیابی می کند. با این کار دستگاه در بهترین حالت خود قرار می گیرد و خرابی ها شناخته می شوند، زمانی که متوجه مشکل و یا عیبی در دستگاه خود شدید می توانید جهت رفع عیب ماشین لباسشویی از طریق شماره تلفن های موجود در سایت با ابرکاوان تماس بگیرند.

طی روند رفع عیب یابی ماشین لباسشویی اسنوا تمامی اشکالات تشخیص داده شده و پیش از آنکه به معضل جدی تری تبدیل شوند، اقدام به تعمیر آن ها می کنید. این کار علاوه بر سالم نگه داشتن ماشین لباسشویی، از هزینه های اضافه و گزاف تعمیرات کلان جلوگیری می کند.

 

مشکلات رایج ماشین لباسشویی اسنوا

حل نشدن پودر در ماشین لباسشویی، دلایل:

  • نا مرغوب بودن مواد شوینده
  • دمای آب
  • جا پودری کثیف
  • استفاده از مواد شوینده ی زیاد
  • آب سخت
  • استفاده از پودر ماشین لباسشویی در زمان نا مناسب
  • استفاده از مایع های شوینده به جای پودر ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی روشن میشه ولی کار نمیکنه

در صورتی که با این مشکل روبه شدید، دستگاه خود را خاموش کنید و از برق جدا کنید و با یک نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی معتبر تماس بگیررید، تا در کمترین زمان متخصصین خود را جهت رفع عیب ماشین لباسشویی اسنوا شما اعزام خواهد کرد.


لگن ماشین لباسشویی نمی چرخد

موارد زیادی وجود دارد که می تواند باعث بروز آن شود، از جمله برس های فرسوده ، مشکلات کمربند درایو یا موتور معیوب یا واحد کنترل. برای فهمیدن اینکه چه اشتباهی پیش آمده است، به یک مهندس احتیاج دارید. کافیست با مشاورین ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند و در صورت لزوم تکنسین های ما در اسرع وقت در محل مورد نظر حضور می یابند.


دستگاه حین کارکردن ناگهان می ایستد

این به طور کلی بدان معنی است که تایمر ، ترموستات یا بخاری از کار افتاده است. اگر این یک مشکل تایمر باشد ، شما می توانید با پیشبرد کلید دستی به صورت موقت شکل را حل کنید. اما این راه حل پیشنهاد نمی شود زیرا می تواند به قطعات دیگر نیز آسیب برساند. بهتر است اقدام به تعمیر اساسی کنید.


ماشین لباسشویی اسنوا سر و صدا زیاد ایجاد می کند

این صداهای ناهنجار آن هم در حالی که طبل در حال حرکت است، می تواند ناشی از چیزی باشد که در طبل گیر کرده است  سکه ها و سیم های لباس ها از مشکلات رایج هستند.

 لازم است فیلتر تخلیه را بررسی کنید تا مطمئن شوید که روشن است. یک ماشین لباسشویی پر سر و صدا همچنین ممکن است نشان دهنده یاتاقانهای خراب یا فرسوده باشد. وقتی دستگاه خالی است ، طبل را با دست بچرخانید. اگر صدای درشتی شنیدید یا می توانید درام را “بازی” کنید ، به احتمال زیاد یاتاقان ها نیاز به تعویض دارند. اگر هیچ سررشته ای از این کار ندارید تشخیص و همچنین تعویض قطعات را به یک کاردان بسپارید.


آب ماشین لباسشویی اسنوا تخلیه نمی شود

این معمولاً بدان معنی است که در فیلتر زهکشی انسداد وجود دارد یا خود پمپ شکسته است. اولین کاری که بهتر است انجام دهید خالی کردن آب است تا بتوانید لباسشویی تعمیر نمایید. شلنگ تخلیه را بیرون بکشید تا آب از آن خالی شود.

اگر این قطعه خراب بود آن را عوض کنید. در صورتادامه داشتن مشکل، می توانید با ما تماس بگیرید تا مشاورین و متخصصین ما راهنماییتان کنند.


ماشین لباسشویی اسنوا نمی چرخد

این مشکل بسیار در ماشین لباسشویی پیش می آید. خبر خوب این است که آنها به طور کلی نسبتاً ارزان و رفع ساده هستند. در صورت عدم توزیع لباس به طور نامنظم ، سنسورهای موجود در چرخه غلبه می کنند و باعث لرزش دستگاه می شوند.

این می تواند اتفاق بیفتد اگر واشر را بیش از حد بارگذاری کرده اید ، یا اگر فقط سعی در چرخاندن چند مورد دارید. بارهای سبک را بارگیری مجدد کنید یا چند مورد را از موارد سنگین خارج کنید. در صورت عدم موفقیت ، ممکن است برسها تعویض شوند.


باز نشدن درب ماشین لباسشویی

این مشکل معمولا به خاطر عدم تخلیه آب است و یا قفل در خراب شده است. برای تشخیص و تعمیر دستگاه در این مورد از یک متخصص کمک بگیرید. می توانید با ما از طریق شمارههای موجود تماس بگیرید.


لباس ها بعد از شست و شو بوی بدی دارند

اگر همیشه از شستشوی دمای پایین و مواد شوینده بیولوژیکی استفاده می کنید ، می توانید باکتری یا حتی قالب را در دستگاه ایجاد کنید. شستشوی گرم خالی را امتحان کنید. شما همچنین باید به طور مرتب از دستگاه پخش کننده صابون تمیز کنید و بعد از اینکه شستشو را پاک کردید ، ماشین را چند دقیقه در هوا باز کنید.


ماشین لباسشویی به لباس آسیب می رساند

 ترموستات شکسته و معیوب می تواند باعث گرم شدن آب شود که به لباس ظریف نیز آسیب می رساند.

 

ارور های رایج ماشین لباسشویی اسنوا

بررسی کدهای خطای لباسشویی اسنوا ، دلایل این ارورها و نحوه رفع آ«ها:

 

ارور IE ماشین لباسشویی اسنوا

این خطا مربوط به اشکال در ورود آب می باشد. از جمله علل احتمالی برای نمایش ارور ie در لباسشویی های اسنوا، بسته بودن شیر آب، انسداد ورودی آ، به کار افتادن پمپ تخلیه هنگام آبگیری، سنسور نامرغوب، خرابی برد . شیر برقی معیوب این مشکل را ایجاد می کنند.


 رفع ارور IE  ماشین لباسشویی snowa

ابتدا شیر آب را چک کنید. در صورت بسته بودن  شیر آب را باز کرده و فیلتر ورودی آب را بررسی کنید.  فیلتر را تمیز کنید و اگر مشکل حل نشد با یک متخصص تماس بگیرید.


 ارور OE ماشین لباسشویی اسنوا

این خطا مربوط به اشکال در تخلیه آب است. این مشکل از جمله می تواند به خاطر لوله تخلیه گره یا پیچ خورده، پمپ تخلیه خرابآبگیری هنگام تخلیه و یا هیدروستات معیوب باشد.


رفع ارور OE ماشین لباسشویی snowa

برای رفع خطا یا ارور oe ابتدا لوله یا شلنگ تخلیه را چک کنید و اگر بسته بود، آن را باز کنید. ممکن است پمپ تخلیه نیز خراب باشد. در این صورت باید این قطعه را تعویض نمایید. خرابی سنسور و برد الکترونیکی نیز می توانند باعث این خطا شوند.


 ارور E4 ماشین لباسشویی اسنوا   

این خطا به نشتی آب مرتبط است. دلیل بروز این خطا به نشتی آب از درام لباسشویی و یا لوله تخلیه آب برمیگردد.


  رفع ارور E4 ماشین لباسشویی snowa

ابتدا شیلنگ یا لوله تخلیه را بررسی نمایید. ممکن است لوله ترک برداشته و یا پاره شده باشد که در اینصورت به تعویض نیاز دارد. در صورت سالم بودن لوله تخلیه و اطمینان از نشتی آب از درام لباسشویی، باید با مرکز خدمات پس از فروش دستگاه تماس گرفته و از نظر تکنسین متخصص استفاده نمود.


 ارور E5 ماشین لباسشویی اسنوا

بروز خطای e5 به اشکال در ولتاژ مربوط می شود. ممکن است لباس ها در لاستیک درب گیر کرده باشند و یا برد الکتریکی خراب شده باشد.


 رفع ارور E5  لباسشویی اسنوا

در صورت گیر کردن لباسها در لاستیک درب، آن ها را بردارید. خرابی برد الکترونیکی مشکل جدی تری است و لباسشویی به بازرسی و تعمیر تخصصی توسط یک تعمیرکار حرفه ای نیاز دارد.


 ارور E6 لباسشویی اسنوا

احتمالا مشکل از موتور دستگاه است. گیر کردن لباس ها به لاستیک، خرابی سیم ها و اتصالات، موتور سوخته یا معیوب، خرابی برد الکتریکی و یا اتصال کواه نیز از دلایل دیگر ان اختلال هستند که باید توسط یک تکنسین شناخته شوند.


رفع ارور E6 ماشین لباسشویی اسنوا

در صورت خراب بودن یا سوختن موتور، تعویض آن لازم است. همچنین اگر رله مشکل دارد، تعویض آن ممکن است ارور ظاهر شده را برطرف سازد. در صورتی که اتصال کوتاه رخ داده و یا مشکل از سوکت موتور باشد، تکنسین می تواند ایراد بوجود آمده را رفع نماید.


 ارور E8 لباسشویی اسنوا 

این خطا به مشکل در موتور اشاره می کند. ممکن است دلیل نمایش خطا اتصال نادرست موتور و سیم کشی ها باشد و یا موتور کلا از کار افتاده باشد. همچنین خرابی برد الکترونیکی نیز می تواند یکی دیگر از دلایل باشد.


رفع ارور E8 ماشین لباسشویی اسنوا

سوکت های موتور و سیم کشی های مربوطه را چک کنید و در صورت نیاز تعویض نمایید. اگر موتور خراب شده و یا سوخته است، تعویض آن مورد نیاز است. ممکن است خطای e8 با تعویض یا تعمیر برد الکترونیکی نیز برطرف گردد.


 ارور E9 ماشین لباسشویی snowa

ارور e9 به ایراد در هیدروستات مربوط است. معمولا خرابی هیدروستات لباسشویی دلیل بروز این خطا در لباسشویی های اسنوا می باشد. همچنین اتصالی و خرابی در برد الکترونیکی نیز باعث بروز این ارور می باشد.


 رفع ارور E9 ماشین لباسشویی اسنوا

برای برطرف نمودن این خطا، در صورتی که ایراد از برد لباسشویی باشد با تعویض آن مشکل برطرف می گردد. اگر هیدروستات بررسی و مقدار ولتاژ آن اندازه گیری شود و خرابی آن معلوم گردد، تعمیر یا تعویض هیدروستات نیز می تواند مشکل را حل کند.


 ارور H2 ماشین لباسشویی اسنوا

این خطا به وجود خرابی و ایرادی در مقاومت گرمائی اشاره دارد. از جمله عوامل بروز خطای h2 می توان به نصب نادرست المنت حرارتی و یا خرابی آن اشاره نمود.


رفع ارور H2 ماشین لباسشویی اسنوا

برای عیب یابی ماشین لباسشویی اسنوا و رفع این خطا، لباسشویی اسنوا می بایست توسط تکنسین باتجربه بازرسی گردد. زیرا دلایل بهم مرتبطی می توانند عامل بروز خطا باشند. معمولا در صورت خرابی المنت حرارتی، تعویض آن ممکن است موجب برطرف شدن مشکل گردد.


 ارور H4 ماشین لباسشویی اسنوا 

این خطا به داغ شدن بیش از حد مقاومت گرمائی اشاره دارد. در صورتی که المنت بدون وجود آب در داخل درام گرم شود و یا اینکه بطور کل المنت معیوب باشد، ارور h4 نشان داده می شود. همچنین وجود ایراد در برد الکترونیکی لباسشویی هم می تواند به بروز این خطا بیانجامد.


رفع ارورH4  لباسشویی اسنوا

برای رفع ارور مشاهده شده ابتدا لازم است المنت حرارتی را بررسی نموده و در صورت خرابی تعویض نمایید. همچنین بررسی عملکرد برد الکترونیکی و تعمیر یا تعویض آن نیز می تواند به برطرف شدن مشکل کمک نماید.


 ارور H5 ماشین لباسشویی اسنوا

این ارور مربوط به اشکال در دمای آب است. معمولا در صورتی که دمای آب در برنامه شستشوی لباس های پشمی و ظریف به بیش از ۴۵ درجه برسد، این کد خطا ظاهر می گردد.


 رفع ارور H5  ماشین لباسشویی اسنوا

متخصص در این جا با باز کردن دستگاه مشکل را بررسی می کند و در صورت لزوم اقدام به تعمیر یا تعویض قطهات می کند.


 ارور H6 ماشین لباسشویی اسنوا

احتمالا اشکال در المنت حرارتی است. دلیل بظاهر شدن این ارور معمولا کار نکردن المنت حرارتی است و می تواند کارکرد دستگاه را با مشکل جدی مواجه کند.


رفع ارور H6  لباسشویی اسنوا

برای رفع ارور مربوط به خرابی المنت حرارتی، تعمیرکار لباسشویی اسنوا می بایست پس از بررسی سیم کشی ها و مقدار مقاومت مدار و المنت حرارتی از صحت کارکرد آن مطمئن شود و در صورت نیاز آن را تعویض نماید.


ارور H8 ماشین لباسشویی اسنوا

داغ شدن بیش از حد المنت این کد را نشان می دهد. معمولا اگر المنت حرارتی بدون حضور آب در درام داغ شود یا سطح آب کم باشد، این ارور به نمایش در می آید.


رفع ارور H8 ماشین لباسشویی اسنوا

در صورت کم بودن سطح آب می توان به راحتی با افزایش مقدار آب مشکل را برطرف نمود. در حالی که اگر مشکل از برد الکترونیکی کنترل کننده المنت باشد و یا عملکرد خود المنت حرارتی مورد سوال باشد، تعویض آنان توسط تکنسین متخصص لازم است.


ارور IB ماشین لباسشویی snowa

احتمالا ترانزیستور دو قطبی دچار اختلال شده است و یا برد الکترونیکی دستگاه مشکل پیدا کرده است.


رفع ارور IB ماشین لباسشویی اسنوا

تشخیص و رفع این مشکل باید توسط تعمیرکار انجام شود.


ارور PFE   ماشین لباسشویی snowa

این خطا مربوط به اختلال در فیلتر پمپ تخلیه است. از دلایل دیگر بروز این مشکل می توان به انسداد فیلتر پمپ تخلیه، کار نکردن پمپ تخلیه در طول خشک کن، استفاده از پودر زیاد و یا لوله ی تخلیه بیش ا یک متر از زمین ارتفاع دارد.


رفع ارور PFE   ماشین لباسشویی اسنوا

برای رفع این ارور کافیست فیلتر ماشین لباسشویی را تمیز کنید و در صورت لزوم اقدام به تعویض قطعه ی معیوب نمایید. به یاد داشته باشید، استفاده از پودر لباسشویی مرغوب نیز بسیار مهم است. این اختلال همچنین می تواند به خاطر خرابی لوله ی تخلیه نیز باشد. آن را تعمیر یا تعویض نمایید و در ارتفاع زیر یک متر بگذارید.

 

تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا در تهران

مجموعه  ابرکاوان تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا و انواع مارک ها را در تمامی نقاط تهران انجام می دهد. این مجموعه با بیش از 8 سال تجربه در زمینه نصب، سرویس و تعمیر  و عیب یابی ماشین لباسشویی اسنوا و انواع لوازم خانگی را با بهترین کیفیت انجام می دهد. خدمات این مجموعه با ضمانت و قیمتی بسیار مناسب انجام می شوند. همچنین تمامی متخصصین و تعمیرکاران ابرکاوان، آماده ی ارائه ی بهترین خدمات به شما مشتریان گرامی می باشند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.