معرفی بهترین ماشین لباسشویی های موجود در بازار

زمانی که بخواهید به خرید ماشین لباسشویی اقدام کنید، با دنیایی از طرح، برند و قیمت های مختلف رو به رو خواهید شد. هریک از محصولات با توجه به ظرفیت و تکنولوژی به کار رفته در آن ها و همچنین برندی که در آن تولید شده اند، دارای قیمت متفاوتی هستند. نمی توان به طور کلی یک نوع و یا یک برند را معرفی کرد، بلکه با توجه به نیاز، محل مورد نظر برای نصب و هزینه ای که در نظر گرفته شده بهترین نمونه با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت معرفی می شود. در این مقاله به معرفی برند ها و مدل های برتر ماشین لباسشویی و معرفی بهترین ماشین لباسشویی موجود در بازار می پردازیم که به تازگی به بازار آمده اند. شما می توانید با توجه به ملاک های انتخابی خود، هریک از آن ها را انتخاب کنید. این مدل ها طبق بهترین نظر سنجی ها انتخاب شده اند و داشتن چنین اطلاعاتی انتخاب را برای شما آسان خواهد کرد.ابرکاوان در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی خدمات خود را به بهترین نحو ممکن در اختیار مشتریان گرامی قرار می دهد.

 

ماشین لباسشویی 12 کیلویی ال جی

مدل ماشین لباسشویی  WM-G128SS-GSC

مشخصات: این ماشین لباسشویی توسط شرکت ال جی ساخته شده است و ظرفیت شست و شوی 12 کیلوگرم لباس را دارد. دور موتور آن 1400 دور در دقیقه است که عملکرد آن را سرعت می بخشد. یکی دیگر از ویژگی های این محصول مصرف پایین انرژیست. درب آن در قسمت جلو قرار گرفته و دارای پنل ال ای دی و صفحه ی نمایش لمسی می باشد.

توضیحات: این ماشین لباسشویی برای خانوار هایی مناسب است که تعداد اعضای آن زیاد است. اگر تعداد شما زیاد است و نیاز های شست و شوی متفاوت دارید، این گزینه ی مناسبی برای شماست. سالهاست شرکت ال جی در تولید انواع محصولات خانگی فعالیت می کند و همه آوازه ی خوشنامی آن را شنیده اند. این محصول بسیار باکیفیت و به صرفه است. طراحی داخلی و سیستماتیک آن بسیار مدرن و به روز است. بسیاری از ماشین های لباسشویی تنها خاصیت غلتاندن لباس ها را در یک جهت بصورت گرد دارند. اما این نمونه لباس ها را در 6 جهت را دارد که بدون آسیب دیدگی لباس ها را کاملا تمیز شست و شو می دهد.

 

برای خواندن مقاله صدای زیاد ماشین لباسشویی اینجا را کلیک کنید.

 

ماشین لباسشویی 12 کیلویی سامسونگ

مدل ماشین لباسشویی Samsung H147

مشخصات: قابلیت شست و شوی 12 کیلو لباس را دارد و مصرف انرژی آن بسیار پایین است. دور موتور آن  1400 دور در هر دقیقه می باشد و سطح صدا را تا حد قابل توجهی کاهش می دهد. همچنین دارای صفحه ی نکایش ال ای دی و کارکردی آسان است.

توضیحات: این محصول مانند تمای محصولات دیگر سامسونگ خاص است و آپشن هایی دارد که در محصولات مشابه کمتر یافت می شود. سامسونگ ال هاست به کیفیت و دارا بودن برترین متد های روز بسیار مشهور است و این شهرت از هیچکس پوشیده نیست. این ماشین لباسشویی دارای سیستم های مراقبتی است که این فناوری دسترسی کودکان را مختل ساخته و در برابر نوسانات مشکلات را کنترل می کند و مانع از بروز مشکلات جدی می شود. یکی از ویژگی های قابل توجه این محصول، قولیست که تولید کنندگان مبنی بر حل ارور های احتمالی داده اند. سازندگان ماشین لباسشویی سامسونگ بیان می کنند این دستگاه سیستمی دارد که با اعلام کد خطا، بدون نیاز به حضور تکنسین میتوان ارور های احتمالی را در آن مهار کرد. با این وجو در صورت بروز مشکلات جدی و حل نشدن آن با سیستم خود دستگاه بهتر است از یک متخصص کمک بگیرید.

ماشین لباسشویی 10 کیلویی آاِگ

مدل ماشین لباسشویی  L88409FL2

مشخصات: این مدل ماشین لباسشویی آاِگ قابلیت شست و شوی 10 کیلوگرم لباس دارد و برای خانواده های پرجمعیت بسیار مناسب است. دور موتور آن 1400 دور در دقیقه بئده و مصرف انرژی پایینی دارد. وزن دستگاه حدود 78 کیلوگرم می باشد. سطح صدای آن در بین محصولات مشابه نیز بسیار پایین است.

توضیحات: موتور این محصول اینورتر است و دور آن بسیار سریع است. لباس ها بسیار تمیز و سریع شسته و خشک می شوند. می توانید با خیال راحت زمانی که خانه نیستید و یا خواب هستید هم لباس ها را برای شست و شو به این دستگاه بسپارید.

ماشین لباسشویی 9 کیلویی پاکشوما

مدل ماشین لباسشویی  WFU-90412ST

مشخصات: این برند یکی از برند های موفق تولید ماشین لباسشویی ایرانی است که کیفیت بالایی دارد. قیمت مناسب یکی از مهم ترین ویژگی های این ماشین لباسشویی به شمار می رود. ظرفیت آن 9 کیلوگرم است و برای استفاده ی هر خانه با تعداد مختلف مناسب می باشد. سطح صدای آن پایین بوده و دور موتورش 1400 دور در دقیقه است. مصرف انرژی پایین از ویژگی های مثبت دیگر این دستگاه به شمار می رود. وزن آن 80 کیلو گرم است و در فهرست بهترین مدل های ماشین لباسشویی در کشور است.

توضیحات: ممکن است ابتدا کمی نسبت به خرید محصول داخلی واکنش نشان دهید، اما این محصول آزمایش خود را پس داده است و قابلیت رقابت با شرکت های بزرگ جهانی که در بازار های اخلی عرضه می شوند را دارد. این دستگاه توانایی شست و شوی لباس های حساس را نیز دارد. می توانید با خیال راحت شست و شوی انواع لباس هایتان را حتی لباس های کودک که از بافت خاص و حساسی هستند را هم به این ماشین لباسشویی بسپارید.

برای خواندن مقاله علت چروک شدن لباس در ماشین لباسشویی  اینجا را کلیک کنید.

 

 ماشین لباسشویی 9 کیلویی بوش

مدل ماشین لباسشویی    WAW3266XIR

مشخصات: این مدل ساخت شرکت بوش، یکی از تولید کنندگان موفق در جهان است که ظرفیت 9 کیلوگرم لباس را دارد و دور موتور آن حدود 1600 دور در دقیقه تخمین زده می شود. وزن آن حدود 81 کیلو گرم است و تولید صدای زیادی ندارد. مصرف انرژی آن نیز بسیار پایین است.

توضیحات: این ماشین لباسشویی قیمت مناسب تری نسبت به انواع خود دارد. همچنین مصرف آن بسیار پایین بوده و مصرف آب، مواد شوینده و برق را به حداقل ی رساند. نسبت به انرژی مصرف شده نیز بهترین بازدهی را دارد.

 

ماشین لباسشویی 9 کیلویی آاِگ

مدل ماشین لباسشویی  L8FS86699 Built-In

مشخصات: مصرف لهینه ی انرژی، صدای کم، ظرفیت 9 کیلوگرم برای شست و شو و دور موتور 1600 دور در دقیقه از قابلیت های این مدل است.

توضحات: این مدل از یک برند آلمانی است که کیفیت و دوام بسیار بالایی دارد و جنس آن مرغوب است. استفاده از آن به صرفه است و علی رغم دور موتور بالا، بسیار کم صداست.

 

ماشین لباسشویی 8 کیلویی ال جی

مدل ماشین لباسشویی  WM-845

مشخصات: ظرفیت مخزن 8 کیلوگرمی این محصول مناسب خانواده هایی با جمعیت معمولی است. کیفیت این محصول بسیار بالاست و سطح صدای پایین، دور موتور 1400 دور در دقیقه و مصرف پایین انرژی از دیگر ویژگی های مثبت این دستگاه است که باعث توجه مشتریان زیادی به این مدل شده است.

توضیحات: این مدل یکی از بهترین مدل هایی است که ر سال گذشت وارد بازار شد. این مدل هوشمند است و بدون نزدیک شدن به آن و تنها از طرسق چک کردن موبایلتان، می توانید تنظیماتش را چک کرده و از روند شست و شو اطلاع پیدا کنید. این ماشین لباسشویی به روز ترین امکانات را در اختیارتان قرر می دهد و می توانید عصر تکنولوژی را احساس کنید. همچنین می وانید از آخرین به روز رسانی های این محصول و اختلالات احتمالی از طریق گوشی خود اطلاع پیدا کنید و در کم ترین زمان و ساده ترین راه به برطرف کردن مشکل اقدام نمایید. ای ماشین لباسشویی نیز توانایی شست و شو در 6 جهت اصلی را دارد و بدون کوچکتربن آسیب دیدگی لباس هایتان را کاملا تمیز خواهد کرد.

 

ماشین لباسشویی 7 کیلویی سامسونگ

مدل ماشین لباسشویی  J1264

مشخصات: برند سامسونگ همانطور که پیش از این به آن اشاره شد، برندی شناخته شده و بسیار با کیفیت است. این مدل ماشین لباسشویی ظرفیت شست و شوی 7 کیلوگرم لباس را دارد و برای مصرف خانواده های کم جمعیت کاملا مناسب است. دور موتور آن 1200 دور در دقیقه است و درب آن در جلوی دستگاه قرار دارد. وزن آن 61 کیلو گرم است و در فضاهای کوچک به راحتی جای می گیرد.

توضیحات: ساختار این محصول بسیار کوچک است و برای فضاهای کوچک طراحی شده است. وجود موتور اینورتر باعث کاهش مصرف در این ماشین لباسشویی شده و آن را بسیار بهینه می کند. این مدل در رنگ های خاکستری و سفید عرضه می شود. همه ی اطلاعات و مشخصات این ماشین لباسشویی در صفحه ی دیجیتالی نمایش داده می شوند و شما می توانید با اطمینان کافی از عملکرد دستگاه مطلع شوید.

 

برای خواندن مقاله نصب ماشین لباسشویی اتوماتیک اینجا را کلیک کنید.

 

ماشین لباسشویی 6 کیلویی بوش

مدل ماشین لباسشویی  WAB20262IR

مشخصات: این نمونه یکی از تولیدات باکیفیت برند بوش است که ظرفیت 6 کیلوگرم لباس را دارد. بسیار کم مصرف بوده و 1000دور در دقیقه می چرخد. به دلیل دور موتور گایین صدای تولید شده توسط دستگاه کم است و باعث دردسر نخواهد شد. این ماشین لباسشویی برای خانواده های کم جمعیت و خانه های دانشجویی کاملا مناسب است زیرا ضمن قیمت مناسب، جای کمتری می گیرد و کیفیت بالایی دارد.

توضیحات: در بین محصولاتی که گفته شد، این یکی از کم مصرف ترین ماشین لباسشویی های بازار است. مصرف برق آن 153 کیلووات ساعت در سال تخمین زده می شود که این این عدد در مقابل دیگر نمونه ها بسیار به صرفه است. این دستگاه با انواع شوینده سازگار است و بطور کلی خریدی آسان و مقرون به صرفه به حساب می آید. با اطلاعات داده شده در این مقاله می توانید بهترین انتخاب را با توجه به معیار ها و نیاز هایتان انتخاب کنید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.